Sfaturi utile pentru a muta sediul firmei

Mutarea sediului firmei este un proces care iti poate da batai de cap considerabile, mai ales atunci cand trebuie sa duci mobila dintr-o parte in alta si nu stii de unde sa incepi. Iata mai multe sfaturi utile care iti pot fi de folos.

Apeleaza la o firma care se ocupa cu mutarii sedii firma

O companie care are servicii de mutari sedii firma te va ajuta sa te muti mai usor pentru ca dispune de toata logistica necesara in acest sens. Prin urmare, nu mai trebuie sa implici toti angajatii in procesul de mutare, iar daca este posibil ii poti lasa sa lucreze de acasa. In plus, nu mai risti sa deteriorezi mobilierul in timpul mutarii, pentru ca firmele de relocari au experienta in acest sens.

Ia in considerare cerintele pentru noul birou

Ar trebui sa stai cu echipa ta de conducere si sa stabilesti exact ce ai nevoie de la noul spatiu. Acesta ar putea fi mai mult spatiu de birou pentru personalul nou, sali de conferinte mai mari, un depozit mai mare sau mai mult spatiu de vanzare cu amanuntul. Ar trebui sa iei in considerare nevoile afacerii tale si modul in care noul birou poate ajuta afacerea sa indeplineasca aceste nevoi.

Lucreaza cu un agent de inchirieri

Un agent de inchirieri este o persoana care te va ajuta sa gasesti o proprietate si lucreaza ca intermediar la un agent imobiliar. Un bun broker te  poate ajuta sa gasesti o proprietate care sa va satisfaca nevoile afacerii fara a depasi bugetul. Brokerii tind sa se specializeze in anumite tipuri de cladiri si zone. Odata ce ai stabilit ce ai nevoie in noua locatie, cauta un broker specializat si cu cunostinte.

Analizeaza locatiile posibile cu angajatii

Discuta locatiile posibile cu angajatii si partile interesate. Ar trebui sa iti implici angajatii si partile interesate in aceasta mare decizie, deoarece va avea un impact major asupra lor. Organizeaza o sedinta cu personalul, in care prezinti mai multe locatii posibile pentru mutare. Ar trebui sa discuti avantajele si dezavantajele fiecarei locatii si sa le arati angajatilor fotografii ale spatiilor. Incurajeaza angajatii sa-si impartaseasca gandurile si perspectivele cu privire la locatiile potentiale.

Stabileste un buget

Desi poate fi tentant sa mergi pe varianta cea mai ieftina pentru mutarea ta pentru a economisi bani, acest lucru poate duce la greseli costisitoare sau probleme in timpul mutarii care ar putea ajunge sa fie costisitoare si consumatoare de timp. Colaboreaza cu managerii de birou pentru a crea un buget pentru mutare, astfel incat sa fii sigur ca iti poti permite. Bugetul ar trebui sa acopere costurile de mutare, cum ar fi:

  • Costul mutarii materialelor, cum ar fi cutii, banda etc.
  • Costul angajarii unor profesionisti. Multe companii evita greselile in timpul unei mutari, angajand profesionisti pentru a ridica articole grele de birou.
  • Costul timpului de nefunctionare pentru companie in timpul mutarii. Ar trebui sa te gandesti la modul in care va functiona afacerea in timpul mutarii si sa te asiguri ca iti poti permite cateva zile de nefunctionare in timp ce biroul se instaleaza in noua locatie.