Digitalizarea cabinetului medical
Cum sa-ti motivezi personalul sa adopte digitalizarea cabinetului medical
Toata lumea vrea sa se schimbe in bine, mai ales cand vine vorba de management. Acum ca v-am atras atentia, sa aruncam o privire la modul in care puteti permite personalului dvs. sa profite de noile solutii IT pentru a-si imbunatati eficienta la birou si cu pacientii. Implementarea tehnologiei este o prioritate comuna, dar si o provocare.
Potrivit unui studiu, directorii cred ca „transformarea digitala” este esentiala pentru afacerea lor, 63% dintre ei cred chiar ca noile tehnologii sunt adoptate prea lent. Avand in vedere aceste viziuni, sa vedem cateva dintre modalitatile prin care va puteti ajuta angajatii sa implementeze un nou sistem de management.
Alegeti o tehnologie simpla si de inalta performanta
Tehnologia greoaie, invechita sau complexa va duce aproape sigur ca angajatii tai sa esueze. Acestia vor incerca sa faca tot posibilul pentru un rezultat bun si corect, dar din cauza agitatiei si complicatiilor, este posibil ca acestia sa aduca mici greseli in managamentul cabinetului. Daca tehnica este complexa sau coplesitoare, ii va ingreuna pe angajati. Dar adoptarea tehnologiei si a fluxului de lucru este mai usoara si mai rapida daca alegeti o solutie intuitiva. Aplicatiile profesionale aduc cu ele un soft administratie clinica foarte usor de utilizat!
Multe cabinete medicale lucreaza de multi ani cu ajutorul acestora si sunt foarte multumiti de rezultate. Utilizatorii care folosesc o aplicatie medicala online, spun ca una dintre cele mai atractive caracteristici ale programului este ca este usor de invatat si utilizat. Prin urmare, pregatirea angajatilor nu este niciodata o problema, deoarece se adapteaza rapid.
Nu le impune angajatilor sa foloseasca platforma, ci convinge-i!
Daca vrei sa-ti incurajezi angajatii sa adopte noi tehnologii, educarea lor cu privire la beneficiile programului va avea mai mult succes decat sa le impuni cu o atitudine superioara sa foloseasca acest program. Daca simt nevoia sa nu imbratiseze o noua tehnologie, ar putea gasi ca este inutil sa invete programul si il vor uri. Explicati intotdeauna motivele si asteptarile din spatele deciziilor si cum vor beneficia acestia de pe urma acestor programe. Introducerea unui sistem de management ca un nou instrument care ii poate ajuta si le poate usura munca este un beneficiu urias. Asigurati-i ca noua tehnologie nu ii va inlocui, ci ii va sprijini. Cand conectati tehnologia la nevoile lor, acestia vad imediat impactul pe care il are asupra fluxului de lucru si sunt interesati imediat de ea si de cum sa o implementeze cel mai bine. Familiarizati-i cu procedurile, observati si descoperiti viata dincolo de hartie.
Acesta va fi un program accesibil, usor de invatat, prietenos si foarte util! Din moment ce se va folosi in clinica, toti medicii vor fi foarte multumiti de posibilitatea gestionarii programarilor si gestionarii planurilor de tratament, finantelor, imagisticii etc. Se va putea accesa de oriunde, chiar daca e vorba de tableta, laptop sau telefon. Cu cat programul este mai intuitiv, cu atat este mai usor de utilizat.
Antreneaza-ti echipa in mod eficient
Succesul implementarii noii tehnologii ar trebui analizat din punct de vedere al profitabilitatii. Un stomatolog investeste de obicei in sisteme noi, dar nu invata sa le foloseasca sau sa-si antreneze personalul corespunzator. Acest lucru face dificila adoptarea de noi tehnologii si realizarea rentabilitatii investitiei.
Angajatii tai pot simti ca nu au suficient timp sa invete cum sa foloseasca programele digitale, deoarece simt ca pierd timpul. In acest caz, care este cel mai bun mod de a face acest lucru? Procesul de instruire si implementare este construit pentru a fi rapid. Tehnologia se bazeaza pe Internet. Daca este necesar, cursurile de digitalizare pot fi implementate dupa un plan stabilit in functie de activitatile specifice ale angajatilor. Dupa finalizarea instruirii, angajatii vor obtine acces specific la informatii legate de activitatile fiecarei persoane din sistem in timp real.